Tuesday 7 November 2017

Forex Youtube Videoer


Slik legger du til YouTube-videoer til phpBB Med oppslagstavler som phpBB, kan du ikke legge inn videoer bare ved å kopiere og lime inn embedskoden i et innlegg. Med den nye PHPBB3 har de en funksjon som gjør at du kan lage tilpassede BB-kodetegn, som jeg gjorde for et forum, så jeg kunne legge inn YouTube-videoer i et innlegg, og I8217ll viser deg hvordan du lager en tilpasset BBcode-tag slik at du enkelt kan legge dem inn YouTube-videoer i innleggene dine på phpbb3-forumet ditt (Se alternative instruksjoner nederst i dette innlegget hvis du trenger å bruke hele YouTube-nettadressen for å legge til YouTube-videoer på phpBB-forumet ditt) (1) Logg inn på administrativ kontrollpanel (ACP) og Klikk på fanen Innlegg på øverste meny8230 (2) Klikk på Legg til en ny BBCode-knapp nederst til høyre hjørne8230 (Merk: 8220youtube8221, som vist på bildet nedenfor, vises 8217t på dette tidspunktet på forumet ditt) (3a) Skriv inn følgende i boksen 8220BBCode use8221: (3b) Skriv inn følgende i boksen 8220HTML replacement8221 (merk: du kan justere bredden og høyden til det du vil): (3c) Skriv inn følgende i boksen 8220Help line text8221: ( 3d) Kontroller at 8220Display på posting page8221 er merket. Det nye tilpassede youtubeyoutube BBcode tag-alternativet du nettopp har opprettet, vil nå vises i innleggingseditoren for deg og dine phpbb3 forummedlemskap til å bruke. Nå, for å bruke de nye youtubeyoutube-BB-kodene du nettopp har opprettet, trenger du bare å sette inn YouTube-video-ID-en for YouTube-videoen du vil legge inn mellom merkene. Video-ID-en er 8217-tallet og bokstaver etter eksempelet: Video-ID-en i YouTube Video-lenken nedenfor er: z7hhDINyBP0 I lenken nedenfor vil det være bokstavsnumrene etter youtu. be z7hhDINyBP0 For å legge inn videoen, vil du sette den Video-ID mellom merkene som dette: youtubez7hhDINyBP0youtube Du kan nå legge inn YouTube-videoer på phpbb3-forumet ditt. Hvis du fant dette innlegget nyttig, vennligst legg igjen en kommentar og koble tilbake til denne opplæringen ville være flott. Hvis du har spørsmål eller trenger hjelp, vær så snill å spørre, og I8217ll svarer eller hjelper hvis jeg kan. Jeg kan til og med sette opp dette på forumet ditt for deg hvis du setter opp en midlertidig adminkonto og sender meg detaljene for å logge inn og gi meg beskjed om hvilket alternativ du vil ha (se min kontaktside for å kontakte meg). Alternativ instruksjoner for å legge inn YouTube-videoer på phpBB-forumet: Jeg har blitt bedt om å gi alternative instruksjoner for de som vil bruke FULL YouTube-nettadressen 8211 youtubewatchvz7hhDINyBP0 8211 i stedet for bare Video ID 8211 z7hhDINyBP0 (VIKTIG: Det finnes forskjellige typer lenker YouTube bruker for de samme videoene, så det kan være problemer hvis du bruker en koblingstype som er annerledes enn den som ble brukt til å lage BB-koden. Jeg vil legge inn 2 forskjellige alternativer for instruksjonene nedenfor for de to hovedlinktypene. En med 8220watch8221 i den at du vil se om du bare klikker rundt youtube, og det andre alternativet instruksjonsalternativet vil bruke den kortere 8220youtu. be8221-lenken fra 8220Share8221-delen av videoene.) Bruke Full YouTube 8220watch8221 URL 8211 BB-kode Alternativ 1: De eneste endringene til De ovennevnte hovedinstruksjonene for å bruke koblingen med 8220watch8221 i den er til disse to delene som følger: (3a) Skriv inn følgende i 8220BBCode use8221-boksen: (3c) Skriv inn e i 8220Help line text8221-boksen: Du bruker deretter YouTube BBcode-kodene som følger for å legge inn YouTube-videoer i phpBB-forumet ditt ved hjelp av den fullstendige YouTube-nettadressen: youtubeyoutubewatchvz7hhDINyBP0youtube Ovennevnte to deler (3a) og (3c) i opplæringen er bare deler du8217ll må bytte for å bruke den fullstendige YouTube-nettadressen med 8220watch8221 i den. Eksempel: youtubewatchvz7hhDINyBP0 8230 og du kan følge resten av instruksjonene akkurat som de vises i hovedinnholdet 8220Hvordan du kan legge til YouTube-videoer til phpBB38243 opplæringen ovenfor. Å bruke Full YouTube-nettadresse fra 8220Share8221 seksjon 8211 BB-kode Alternativ 2: De eneste endringene i hovedinstruksjonene ovenfor for å bruke koblingen fra 8220Share8221-delen av videoen, er disse to delene som følger: (3a) Skriv inn følgende i 8220BBCode use8221-boks: (3c) Skriv inn følgende i boksen 8220Help line text8221: Du bruker deretter YouTube BBcode-kodene som følger for å legge inn YouTube-videoer i phpBB-forumet ditt ved hjelp av hele YouTube-URL: youtubeyoutu. bez7hhDINyBP0youtube Ovennevnte to deler (3a) og (3c) av opplæringen er de eneste delene du8217ll må bytte for å bruke hele YouTube-nettadressen fra 8220Share8221-delen av YouTube-videoer. Eksempel: youtu. bez7hhDINyBP0 8230 og du kan følge resten av instruksjonene nøyaktig som de vises i hovedmenyen 8220Hvordan du kan legge til YouTube-videoer til phpBB38243 opplæringen ovenfor. Jeg gjorde så follwed, men når jeg går til å legge inn en melding og forlate den innlejrede html fra youtube, får jeg bare tekst og ikke JPEG-bildet og linken. Helpppppppp. 2. mars 2009 kl 16:10 Takk for den gode opplæringen. Jeg prøvde å legge inn youtube videoer i mitt nye oppsettforum og kunne ikke gjøre det. Ved å søke på hvordan å legge inn youtube videoer, fant jeg den flotte nettsiden din og med din enkle å forstå informasjon, legger jeg bare inn youtube videoer i forumet. Tusen takk 4. april 2009 klokka 1:11 Jeg prøvde dette og vil fortsatt ikke fungere. Jeg så selv på en youtube video og han sa det samme du gjorde og likevel vant8217t jobber noen ideer PHPBB 3.0.4 4. april 2009 klokken 02:02 yesss82308230 sin works8230 takk veldig mye 17. mai 2009 klokka 6:32 am Takk mye. Jeg hadde noen problemer med innstillingene til forumet mitt8230 Jeg så flere dager og prøvde å finne ut hvordan å legge inn videoer8230. og takket være din forklaring fikk jeg løsningen på bare 2 minutter. Takk igjen. Vladimiro 11 juni 2009 kl 12:24 En varm hilsen til alle Hei til alle, jeg er et nytt medlem av dette forumet og håper å få en god opplevelse her 15. juni 2009 kl. 07.05 Brian og James, Først, Brian, etter at du har fulgt instruksjonene ovenfor nøyaktig, bruker du ikke den komplette innebygde koden fra YouTube til å legge til videoer i phpBB forumet ditt når du legger ut. Du bruker bare YouTube-video-IDen på slutten av lenken og legger den til mellom de egendefinerte YouTube BBcode-kodene du opprettet8230 For eksempel8230 i YouTube-lenken under8230. 8230 YouTube-video-ID-en er: xmLaWafH4 Hvis du vil legge inn YouTube-videoen i et innlegg på phpBB3-forumet ditt, legger du YouTube-video-ID-en mellom de egendefinerte YouTube BBcode-kodene som dette: James, fulgte du instruksjonene nøyaktig Hvis du følger instruksjonene Akkurat det burde du ikke ha problemer med å legge inn YouTube-videoer på phpBB-forumet ditt. 21. juni 2009 klokken 14:59 Jeg kom over bloggen din fordi jeg har problemer med å implementere BBcode-oversettelsen i PHPBB3. Jeg lurer på om du kan hjelpe jeg nettopp konvertert forumet fra PHPBB2 til PHPBB3 og har linker som allerede er i forumet som: Så, jeg setter opp BBcode som følger: Men alt det gjør er å vise den røde bbcode i innlegget, i stedet for Videoen selv. Eventuelle ideer Er det en innstilling i PHPBB3 som må settes for at dette skal fungere 28. august 2009 kl 03:17 HTML Replacement. (Håper dette viser bedre) ltobject width82214258243 height82213508243gtltparam name8221movie8221 value8221 8221gtltparamgtltparam name8221wmode8221 value8221transparent8221gtltparamgtltembed src8221 8221 type8221applicationx-shockwave-flash8221 wmode8221transparent8221 width82214258243 height82213508243gtltembedgtltobjectgt 28 august 2009 på 3:20 am BB-koder er slått på, I8217m på som administrator, men jeg fortsatt don8217t få en oversettelse 28 august 2009 kl 03:29 stor takk geni :) 1 september 2009 kl 02:46 Prøv å bruke følgende i BBCode Bruk boks 8230 8230 sammen med html erstatning jeg allerede har over. Hjelpelinjen må selvfølgelig vise for å bruke hele videoadressen i stedet for bare YouTube-video-IDen som jeg viser i opplæringen ovenfor. Det eneste er I8217m ikke sikker på om det fungerer hvis noen poster en URL fra et annet YouTube-domene8230: ca. youtube eller uk etc. Egentlig, hvilken URL bruker du når du legger inn YouTube-videoer som jeg legger merke til i innlegget ovenfor, er itn8217t nettadressen med 8220watch8221 i det som YouTube har for hver video. Det ser ut til at du bruker nettadressen ut av innebygningskoden og bruker den i stedet. Hvis du kan ta et skjermbilde av koden du for øyeblikket har satt opp i dine BB-koder for å legge inn YouTube-videoer og laste opp bildet til bildehyll eller fotobucket, legger du linken her til skjermbildet. Jeg kan se på BBcode. Gi meg beskjed hvis det ovenfor fungerer for deg selv. 7. september 2009 klokken 14:17 Flott opplæring sa: Til slutt fant jeg veldig enkle instruksjoner for å legge til YouTube-videoer i forumet mitt. Tusen takk 13 september 2009 klokka 1:10, sa rocketeren: Hei, Dette fungerer8230, men lar oss møte det mange folk er vant til å gjøre noe som å skrive inn hele URL8230 så kan du endre dette eller lage en ny versjon som vil støtte å gå inn i hele url 12. oktober 2009 kl. 10:37 Hei rocketeer, Se de alternative instruksjonene jeg la til. Det er de eneste endringene som trengs for å bruke hele nettadressen til å legge til YouTube-videoer på et phpBB-forum. 13. oktober 2009 klokka 17:35 Dette er veldig enkelt å gjøre, og akkurat det jeg ønsket for phpbbWho er Compass FX Som registrert megler som jobber med tusenvis av handelsfolk over hele verden, forstår vi viktigheten av å ha de riktige verktøyene og ressursene til handel godt. Enten du er en erfaren eller nybegynnerhandler, tilbyr vi noen av de beste opplæringsprogrammene for å passe dine erfaringer. Med nyskapende handelsteknologi kan vi tilby skreddersydde ressurser for å hjelpe deg med å få mest mulig ut av de globale valutamarkedene. Vårt team av meglere og handelsfolk forstår viktigheten av å tilby riktige handelsverktøy, ytelse, pålitelighet og sikkerhet. Gjennom årene har vi bygget sterke Broker relasjoner med noen av de største og mest kjente merkevarene i detaljhandel forex industrien som holdes til de høyeste standarder med strenge økonomiske krav og rapportering. Vi ønsker deg velkommen til å utforske vår nettside og lære mer om oss, våre produkter og vår forpliktelse til å møte dine handelsbehov ved å tilby eksepsjonelle kundesupport, utdanning og handelsverktøy. Vi vet hva handelsmenn vil ha. Hva Forex Broker passer best for deg

No comments:

Post a Comment