Friday 24 November 2017

Forex Han Edderkopp


1 . Forextactic. ru -,,. 150. -. -, WOT (Web of Trust). ,,,,,. : (),,,,,. . ,,. ,,. - -. ,. -. ,. e-post. . . . , FXpro. . FX pro. . . 0 18.02.2017 21:35. . . , FXpro. 0 18.02.2017 13:27. ForexClub, 0 MGTOW 17.02.2017 15:09. . 0 14.02.2017 19:37,..Bens Stokastiske EMA auto trading robot av Steve Hopwood. mq4 Kommersiell Medlem Ble medlem Apr 2007 8 331 Innlegg De fleste Forex forhandlere mister alle pengene sine. Bruke roboten lagt ut her i handel Forex garanterer ikke suksess. Handel med denne roboten kan føre til alvorlig økonomisk tap. Handle denne roboten uten å forstå sine underliggende handelsstrategier, garanterer at handelsmenn vil miste pengene sine. Dette er ikke et sett og glem, ei det er ikke noe slikt, og alle som prøver å hevde det er, er enten dumme eller løgn. Dette krever ofte manuell inngrep. I beste fall er en handelsrobot kun 90 så god som den manuelle strategien den driver. I beste fall. I verste fall kan det være mye mindre effektivt. Hvis strategien er søppel, så er roboten. For å handle denne roboten må du forstå: Hvordan bruke EAer. Stchastic og Moving Gjennomsnittlige indikatorer. IKKE BRUK DENNE EA PÅ EN LIVE KONTO. Det er eksperimentelt. Ben (brennende) kontaktet meg ved pm for å be meg om å kode en ea for å handle hans sytem. Dette er hva han ville: quote Hva jeg ser på å gjøre er å ha en 50ema forsterker Stokastisk på diagramforsterkeren for EA å åpne en buy-ordre når ma er skrånende opp forsterker den stokastiske bryter ut fra oversolgt forsterker for å åpne en salgsordre når ma er skrånende ned forsterkeren den stokastiske bryter ut fra overkjøpt, jeg liker stok og så kodet dette. Det har vært bra på demo denne uken. I hans pm uttalte Ben at han handler sin sytem på M30-diagrammer, sl 40 og tp 20, så jeg forventet at ea skulle bli myrdet. Langt fra det har det vært lønnsomt på demo. Forvent ikke mange handler - dette er ikke en handelstart. Tidlige dager osv., Men jeg har ennå til å lide en taper - og ja, jeg var så innad på å rive på r: r som resten av dere er. Det faktum at denne EA selv har gjort det til min demo-maskin sier alt til de av dere som er kjent med arbeidet mitt. EA trenger AllAverages indi å bo i din indi-mappe (og dette er ikke dette som viser seg å være noe av en Godsend). Du trenger ikke den på diagrammet ditt. Stopp tap og ta fortjeneste ved Stealth Technology handler er stengt når markedet krysser tpsl linjene. Saker av generell interesse Les dette innlegget: forexfactoryshowthre. 11post4923611 Nybegynnerhandlere, les dette for inspirasjon og advarsel. De av dere som har hatt tap, les det for inspirasjon. Hovedoppsummering av sikring: forexfactoryshowthre. 79post4977179 Mest lovende handel EAs Postering restriksjoner Jeg har begrenset muligheten til å legge inn i denne tråden til: handelsfolk med minst 1 kupong og forhandlere på vennelisten min. Jeg har gjort dette fordi jeg ikke vil ha tråden rotete med nybegynnere spørsmål om grunnleggende. Newinexperienced handelsmenn, dette er ikke ment som en direkte fornærmelse. Det jeg vil ha her er diskusjon med handelsfolk som fullt ut forstår hva det er de gjør når du nyter en stund, vil du komme til å forstå hva en forskjell opplevelse gjør til innleggene et medlem skriver og ryser på minnes av noen av spørsmålene du spurte. Jeg gjør. cdn. forexfactoryimagess. thefloor. gif Gå til profilsiden din. Det er en lenke til FF-siden som beskriver kupongprosessen. Ikke prøv å komme seg rundt ved å sende meg pms for å få hjelp med dine grunnleggende problemer. Å gjøre det vil gi deg et automatisk forbud mot alle mine tråder. Jeg har satt opp en partner til mine begrensede tråder på forexfactoryshowthre. 66post3948666 Der kan du legge inn spørsmålene du ikke kan legge inn her, om alt du trenger å vite. Noen med kunnskap og erfaring du trenger vil svare. Traderscoders med erfaring som ikke har blitt vouched for, kan komme rundt denne begrensningen blir lagt til min kompis liste alt du trenger å gjøre er pm meg å be meg om å gjøre dette. FANTASTISK. Tusen takk Steve. Dette er en forbedring på Stoch EA du kodet for bruk i NB-systemet. Som du kanskje husker at EA hadde to versjoner (en kjøp og en selg), og brukeren ville plassere EA på diagrammet etter at prisen hadde gått inn i OS - eller OB-soner. IMHO tillegget av alle gjennomsnitt vil forbedre suksessraten for denne tilnærmingen. Trikset er å identifisere de optimale MA-innstillingene for de forskjellige tidsrammer som handles. For tiden spiller jeg med to indikatorer (Recent Strength indicator av quotHANOVERquot og mladens. Som alltid astral, kommer du opp med ideene og jeg vil kode dem. Jeg er allerede mentalt plotting neste generasjon av EAer. lignende ting til dette av NVP på T2W - korrelasjon thingy. Jeg må ha tilbrakt minst 6 måneder hvis du legger alt sammen i å prøve å få noe i gang med disse, men jeg finner bare at å sette mamma på paret direkte er raskere å prøve å isolere det som svakere - en venn har vist meg en annen Corrie ting - tbh jeg forstår ikke eller har muligheten for det. Jeg kan ikke få et sted. Som vi vet er bonsai vårt elskede tre som trenger full tid omsorg. Hvis en bonsai er igjen med ingen omsorg for en viss tid, kan han falle syk og dø. For å unngå at bonsaien din mister blader som faller av å bli gul og døde grener, må du passe på å huske på de viktigste aspektene ved å vokse og omsorgsfullt sai (vanning, lys, fuktighet, temperatur, luftcirkulasjon, jord, befruktning). Således hvis det skjer at bonsaibladene dine blir gule, er det noen mulige årsaker til det: - Først av alt - bonsai defoliates (drop leaves) når deres miljø endres. Hvis noen av bladene har gått ned eller slått litt brunt på tree8217s ankomsttid, betyr det ikke at bonsaien er usunn. Defoliation er det naturlige resultatet av å være i lavt lys miljø i en shipping boks. I noen tilfeller må Styrofoam popcorn brukes til å pakke uvanlig formet bonsai trygt. Økologisk popcorn emballasje laget av maisstivelse reagerer med fuktighet fra trærne og kan løses. Når du mottar treet ditt, legg boksen i et skyggelagt område for å pakke ut. Inspiser trær for skade på grener eller blader. Vannjord hvis det er tørt. Plasser hver bonsai i beskyttet nyanse i minst en uke før du flytter til en solrik beliggenhet. Ved siden av denne naturlige årsaken, kan du tenke på to flere årsaker: - Først vil det bli dehydrering, som er det åpenbare valget. For å rette opp dette, må du vurdere å mate nok vannmengde (vær forsiktig så du ikke drukner din bonsai). - Den andre mulige årsaken er insektsangrep. Meal insekter og edderkoppmider er den vanlige skyldige. Få deg noen plante-sikre insektmidler og bli kvitt insekter som plager din bonsai. 23 Svar på 8220 Unngå bonsai fra å miste blader som faller av å bli gule og døde grener 8221 Hei takk for at du sendte dette til meg som har behov for stor omsorg for mitt lille tre. Jeg mottok den en gang i desember da min gamle grampha (som forresten er et bonsai-geni) tok meg til måneskallet barnehage og valgte et lite, sunt dvergtreet, og satte det i en rund bollepotte. Jeg holdt ham ute i noen måneder da plutselig ble det iskaldt. Etter skolen løp jeg utenfor og fikk det inne til min forferdelse, min far sa at det var sannsynligvis allerede fritt til døden. Dessverre sukket jeg på anlegget deprimerende. Jeg visste at han sannsynligvis var riktig, men utrolig etter noen måneder etter hendelsen er han fortsatt utrolig levende, men der8217s en vri det stakkars treet har de en gang mørke grønne bladene ble en lys skygge av skarp grønn, det har også vært å kaste som galne, noen blir også brune. YKKHvis du har noen forslag, vennligst legg inn. Takk Hei takk for at du sendte dette til et behov med stor omsorg for mitt lille tre. Jeg mottok den en gang i desember da min gamle grampha (som forresten er et bonsai-geni) tok meg til måneskallet barnehage og valgte et lite, sunt dvergtreet, og satte det i en rund bollepotte. Jeg holdt ham ute i noen måneder da plutselig ble det iskaldt. Etter skolen løp jeg utenfor og fikk det inne til min forferdelse, min far sa at det var sannsynligvis allerede fritt til døden. Dessverre sukket jeg på anlegget deprimerende. Jeg visste at han sannsynligvis var riktig, men utrolig etter noen måneder etter hendelsen lever han fortsatt, men der vri det stakkars treet har de en gang mørke grønne blader, ble en lys skygge av grønt grønt, det har også skuret som gal, noen blir også brune. YKKHvis du har noen forslag, vær så snill å poste. Takk. HELT HJELP VENNLIGST Hei, så jeg har en enebær bonsai jeg har hatt i ca 5 år nå. Han er vakker og vanligvis ganske sunn, jeg bor i Wisconsin hvor vintrene er harde og klimaendringene skjer dramatisk om våren. Jeg tar alltid min Bonsai inn i et godt solbelyst rom om vinteren, og på våren tar jeg det ut igjen. Denne våren, men i løpet av den siste uken, har den blitt gradvis mer og mer gul i farge hver dag. Jeg leste ditt tidligere innlegg om hvordan du skal flytte den inn i et skyggelagt område etter å være innendørs som jeg ikke gjorde. Jeg føler meg elendig. Og vil bli helt forvirret hvis jeg ikke kan gjenopplive den. Er det bort jeg kan fikse dette problemet hvis jeg trimmer den gule skal jeg repot det (det var repotted om to somre siden.) I8217m flytter den til nyanse mens jeg skriver, men i8217m redd det kan være for sent, vær så snill å kom tilbake til meg og Hjelp meg å finne en løsning. I8217m takknemlig for deg tips jeg har lært av denne tråden, allerede jeg trenger bare en mer, jeg kjøpte et bonsai-tre ca 3 måneder siden, og nå blir bladene brune og veldig harde og de faller av treet, vær så snill, hjelp oss å elske vårt tre. Åh, jeg tror vår baby er en slags furu bonsai. Jeg har også et bonsai-tre som etterlater nå truninggult og sakte faller av etter at det har gjort det bra de siste 5 årene. Jeg trimte røttene litt og repotted det i høst med merikal vokse jord. Det er tegn til noe nytt bladvekst, og jeg har alltid holdt det inni på samme bord da jeg kjøpte det og brakte det hjem. Kan du snakke med meg om hva du kanskje tror er problemet. Også stammen på bunnen av treet har alltid vært mørkere enn resten, og jeg har alltid gitt den vann når den først tørker ut, og prøver alltid å holde mest mulig når det trengs. Kan du også forklare meg om når og hvordan å trimme røttene og hvor ofte jeg må kanskje repotere det. Så mange takk for hjelpen. Dette treet betyr så mye for meg som det ble gitt til meg fra kjæresten min som en gave til meg til ære for mine tvilling sønner som måtte være borte i hæren i Irak og ikke kunne sende meg en Mother8217s daggave . og jeg verdsetter det. Takk så mye for din omsorg og tid til å hjelpe meg. med mange gode velsignelser til deg, hei, jeg har også et bonzai-tre, som jeg kjøpte det for en måned siden. da jeg så det første gang, beundrer jeg det og jeg tok til huset mitt, og jeg plasserer det innendørs. og nå går bladene avsted siden en uke nå, kan du gi meg beskjed hvordan kan jeg ta vare på mitt bonzai-tre for å slutte å miste bladene og holde det sunt og et spørsmål, er Bonzai innendørs eller utendørs planter og hvilken sesong jeg må ta det ut og slå det inn, legg merke til at jeg bor i Libanon, hvor vi har fire årstider i løpet av året. finaly trenger bonzai-treet en direkte sol jeg er takknemlig for deg. og ønsker å svare på mine spørsmål, takk kjære. hei jeg har en bonsai plante alle bladene faller av, jeg gir det vann, lys varme jeg vet ikke hva annet å gjøre .. kan du hjelpe jeg fikk min bonzai om et år siden. Vi regner med at det er en Serissa eller Segeretia. Den har veldig gammel bark, og det er antatt å ha små hvite blomster som blomstrer (men aldri gjorde). nesten alle bladene har blitt gul, svart eller fallet. Gi meg beskjed om hva jeg kan gjøre, eller om det er for sent for å redde treet mitt. Takk for din hjelp Det er tydeligvis et bunt for å identifisere om dette. Jeg antar at du gjorde visse fine poeng i funksjoner sammen. 8230 Hei jeg har en bonsai tree christmas, så vi har bare hatt om lag to uker og bladene på den blir allerede gule, vi har det ute, så det blir mye sol og vi vann en gang i uken som vi har blitt fortalt å gjøre slik. Er min bonsai døendeHvordan kan jeg redde det Kan du snakke om å hjelpe Træret mitt har mistet alle bladene 8230 Jeg ble kjøpt et bonsai-tre til bursdagen i januar. Vi hadde det inne i omtrent en måned før det begynte å miste alle bladene. Jeg prøvde noen forskjellige ting og med å vanne det litt mer begynte det å vokse blader igjen. Jeg var fortsatt bare vanning en gang i uken bare mer vann på den tiden. Så i begynnelsen av april begynte det å miste alle bladene igjen, vi flyttet det utenfor, siden vi var sikre på at det ikke ville bli fryset lenger og bladene ble brune og føles raskere. Jeg har fortsatt ikke vært i ferd med å få dem til å vokse. Er det død, eller er det fortsatt håp for det, fikk jeg et bonsai-tre for mors dag og leste på denne nettsiden jeg trengte å gi det morgen sol og kveldskygge og gi den gjødsel en gang i uken. Jeg kjøpte noen gjødselspiker som var på 60 dager. Men likevel blader bladene på min bonsai blir gul og så brune og faller av. Det ser ikke ut til å være angrepet av bugs, og så langt jeg leser om stammen av treet er mykt i8217m over vanning, miner som er hard som en stein, og jeg vanner det litt hver morgen før du stikker den ute for morgensollyset og tåler det hele dagen, for mye vanning, fortsatt ikke sikker på hvorfor bladene fortsetter å bli gulbrune og deretter falle off8230 Jeg leser også på nettet omsorg for bonsai alt avhenger av hva slags bonsai-tre Jeg har, men jeg kan finne det på nettet, noe som helst. Moren min døde for en måned siden, og hun hadde et babybonsai-tre som jeg tok med en liten bambusplantasje, og en annen som ser ut som det er en slags vannplante eller noe. Planten som jeg har, så bra ut når det var inne i huset hennes, jeg tror ikke at hun noen gang hadde det ute, men jeg vet heller ikke hvor lenge hun hadde det før ulykken. Det var grønt og i ak så det ble kult. Da jeg tok det hjem for en uke siden, hadde jeg det inne i et par dager og tok det ut for å få sol fordi jeg bor i 2. etasje med en fin bris og stort dekk med mye sol, så jeg trodde det ville like det, men nå har det slått en blek lys grønn, grønt gul blader. Hva kan jeg gjøre for å holde denne lille tingen frisk jeg også vanner det hver dag, kanskje jeg har over vannet det, men med det å være ute og tempsene som er på 90-tallet, vil jeg ikke bli dehydrert. Eventuelle forslag vil bli verdsatt. Jeg har det samme problemet som andre gjør. Min bonsai er å miste bladene og grenen har blitt sprø (tørr). Ville hun gjøre det bedre i mitt viktigste vaskerom hvor det er varmere og blir fuktig med å ta en dusj. Vennligst svar med råd før hun fullstendig kaster og dør. Takk Nicole Jeg er veldig bekymret for dårlig guling av blader i den siste måneden av The BanyanFig (Ficus microcarpa retusa. Jeg har spist den ca. Hver 6 uker på NSR Greenleaves Boost Juice ml per liter vann. Da denne koselige planten tilhører min sønn som har måttet flytte til Filippinene jeg er ødelagt - ja jeg har passet på det i løpet av de siste 2 årene og har ikke hatt problemer - vi har hatt en veldig kald snap i været - er det årsaken og har alltid satt på bakbord på verandaen (ikke omsluttet selv) - vær så snill, hjelp meg og så mange takk - ha en god dag selv (dere selv) Margo beklager jeg bare leser og utelatt 8 ml per liter NSR Boost Juice - oh kjære jeg er desperat - ha en god dagevenn deg selv - hilsen Margo Det var vanskelig å finne siden din i google. Jeg fant den på 18 sted, du må bygge litt kvalitet tilbakekoblinger. Det vil hjelpe deg med å få flere besøkende. Jeg vet hvordan du kan hjelpe deg , bare søk i google - k2 seo triks WOW akkurat hva jeg w som leter etter. Kom hit ved å søke etter mlm Mitt bonsai-tre blir brunt Jeg repot Trenger litt hjelp HVIS Blader blir brune og faller av Gledelig å være en av de besøkende på denne nettsiden. Denne nettsiden har absolutt all info jeg trengte om dette emnet, og didn8217t vet hvem du skal spørre. Legg igjen et svar

No comments:

Post a Comment